This day.

20.06.09, kl. 16:17 | Publisert i Blogg, Helg, KJÆRESTEN, Skole/Jobb, Sminke, Venner | 1 kommentar

Jeg er trett, og sliten. Hadde egentlig store planer om å sove lenge i dag, men slik ble det altså ikke. De ringte meg fra jobb hvor de trengte meg. Og dum som jeg er sa jeg at det gikk fint. Så da var det opp – klær – sminke – løpe til bussen!
Det var ikke en sjel på bussen, og jeg spiste en bolle til frokost på veien. Mens jeg hørte på en fin sang.

Nå har jeg vært hjemme noen timer, lest bloggene deres. Skal løpe på do, så må jeg ned til rema1000 hvor jeg skal møte min kjære. Shoppe litt alkohol og middag, før vi stikker på innflyttningsfest.
Skal se om jeg ikke får tid å ta noe outfitbilde :) Skal og prøve ut noe lignende sminke som det Kristine Fargerik skriver om i bloggen sin. Ikke så ulikt fra det jeg vanligvis bruker å gå med, men gøy med noe nytt.

HVA SKAL DU I KVELD?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Håper du får det til da søta :*
    KOS deg masse i kveld! <3


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

