Helgen går alt for fort!

21.06.09, kl. 23:21 | Publisert i Blogg, Helg, KJÆRESTEN | 2 kommentarer

Som dere kanskje skjønte, så rakk jeg ikke ta eller poste noe bilde, verken i går, eller i dag. Teit, vi får det alltid så utrolig travelt når vi skal ut. Kjæresten som mente han var lommekjent der vi skulle (som vi ikke var helt sikkre på hvor var) klarte å gjøre slik at vi gikk av bussen sånn 3-4 busstopp for tidlig. Så vi måtte gå kjempelangt, med høye sko og alt for tun pose var det ikke noe som helst gøy! Håndtaket på posen min røyk når vi var halvveis. Kjempegøy.

Hadde det kjekt i går da, men som vanlig kom vi oss ikke på byen, og vi krangla så fillene føyk på vei til bussen. Ikke noe bog deal egentlig. Endte opp med at vi overnatta hjemme hos foreldra til kjæresten, siden han ble så dårlig på bussen at vi ikke gadd ta den hele veien til Stavanger.

I dag var jeg bare utrolig dårlig. Ikke gøy! Vi kom oss hjem i 2-3 tiden, lagde middag, dusja og jeg pakka litt klær og sånn. Så var det bare å vandre til bussen, som gikk rundt kvart på 7. Fem timer på buss er egentlig ganske mye. Og nå er jeg veldig klar for senga! I morgen skal jeg få tid til å lese bloggene deres igjen :)

God Natt folkens :)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. stress!

  2. Det høres bare utrolig kjipt ut, egentlig. Pleier selv å få helt noia når hanken på bæreposen min ryker når jeg er på vei hjem fra butikken. Irritasjonsmoment, ja?

    Hva er det egentlig dere krangler så mye om på fylla? D:


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

