01år02måneder<3

22.06.09, kl. 15:23 | Publisert i Bilder, Familie, HVERDAG, KJÆRESTEN, Klær, Kropp, Helse, Sykdom, oppskrifter/mat, Venner | 3 kommentarer

I dag er det 1 år og 2 måneder siden jeg ble sammen med min kjære. Gratulere til oss! <3 Kipt at jeg er i Bergen nå, og ikke sammen med han, men sånn er det bare. Månedsdag er ikke en like stor deal når du har vært sammen med noen i over 1 år, som det det var før. Hvis du skjønner hva jeg mener? Men synes fortsatt det er litt stort da.

040Bilde fra natt til 23.06.2008

Dagen i dag har gått fort. Jeg var flink, og trillet Hilmaren til byen, istede for å ta bussen, og jeg er veldig stolt over meg selv som fant veien – på første forsøk.tok ca 20-30 min å gå, og Hilmar sovna på veien :) Spiste noe frukt i byen, og fikk bytta jeanstigthsen som var for liten (Argh!) til to hvite sommertopper i stede. De var fine, og fikk skuldrene mine til å virke mindre brei, og det er jo alltid en positiv ting!

Bilde049

Bilde050Begge toppene finnes på H&M for 98 spenn.

Bilde047Kjøpte også ny shampoo, rett å slett fordi jeg glemte tannbørste & shampoo hjemme i Stavanger.
Har tannbørste her fra før da, heldigvis. Men over til shampooen;
Colour define, for brunt hår – noen som har prøvd den?

Har fått avtalt med Helene og Camilla som jeg gikk på skole med i fjor at jeg skal treffe de i løpet av uken.  Helene på onsdag, og Camilla vet jeg ikke helt med enda. Håper og å få møtt bestevenn klikki. Og kanskje Robin og. Får se :) Er kjekt å se folk igjen.

Har du fått med deg at Ahlgrens biler har kommet med en ny pose snop; ahlgrens husvagner. Eller noe. Biler er mitt favorittsnop, og jeg kan bare si en ting, husvognene – eller campingvogner som det heter på norsk, ikke var noe særlig gode. Ser veldig kult ut sammen med bilene da, men.

Bilde044

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg har ikke smakt dem, men ut i fra bildet kan jeg vel si at de ikke ser heeeeelt overbevisende ut, nei…

  2. Gratulerer :)

    SV: takker for kommentarer på bloggen min. Kjempe koselig!

  3. ja, jeg tror på Jesus ja :)
    Sier ja takk begge deler heller.


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

