B-listen.

23.06.09, kl. 22:18 | Publisert i Bilder, Blogg, Celebs, Familie, Klær, Skole/Jobb | 2 kommentarer

Så.. I dag er det tirsdag, kom jeg plutselig på. Og på tirsdager er det tid for «bokstavleken». Så i dag skal jeg ta for meg den 2. bokstavlen i alfabetet vårt; B

Min b består av..
… Banan tror jeg er min favorittfrukt!
Sundt og godt, bra etter trening – jatakk.

Min b består av…
…Bergen!
For de av dere som ikke viste det, så har jeg bodd i Bergen i ett år.
Min tante bor i Bergen, og i tillegg bodde tante sin tante her når hun levde for mange hærrens år siden.
Sommeren 2004 døde bestemoren min, når vi var på ferie i Bergen.
Bergen kommer nok alltid til å stå mitt hjerte nær!

Min b består av…

… blå ø yne.
Ja, jeg er nok en av de med blå øyne.
Tror øynene mine er det jeg liker best ved meg selv.

Min b består av…
… Big Bite.
Vel, ikke så mye nå lengre, men jeg spiste veldig mye Big Bite når jeg bodde i Bergen.
Spiser det enda også altså, bare ikke så ofte.

Min b består av…
… bortskjemt.
Joda, jeg er egentlig ganske heldig sånn sett.
Mamma overfører alltid inn penger til meg om jeg har brukt opp mine egne, eller lignende.
Får somregel ting som jeg vil ha dem.
Er ikke alltid dette er så positivt, men jeg skal ikke klage!

Min b består av…
…Britney Spears.
Can’t help it. Har vel egentlig likt henne siden den tiden hun ble kjent.
(Bortsett fra den perioden hvor jeg var goth og emokid hvertfall)
Kjæresten mente jeg ikke fikk ta henne med, for det var for flaut x]

Min b består av…
…Bones.
Jeg elsker den TV-serien!
Hvis du ikke har sett det enda bør du virkelig følge med neste gang det går!

Min b består av…
… Burger King.
Dessverre nok, så spiser vi litt for ofte på burger king.
Er nok der er ekstra kiloene kommer fra ja.. Bleh!
Men godt er det da;
Favoritten er cheesburgermeny med fanta :)

Min b består av…
Uten navn…. blogging.
Men det burde du vite til nå da.
Har funnet ut at når man først starter med det, så er det rimelig vanskelig å slutte.
Og bloggingen er blitt noe jeg føler jeg gjøre hver dag.

Min b består av…

…Blidensol Syjehjem
Jobben min, trives kjempegodt :)

Min b består av…
… bikini
om sommeren er ett MUST!

Min b består av…
…barnslig.
Ja, jeg er sinnsykt barnslig til tider.
Men så skjønnerjeg ikke hvorfor jeg skal «grow up» heller da.
Har mer enn nok tid til å være voksen resten av livet,
og når du først blir voksen er det INGEN vei tilbake.

Min b består av…
… babydilla.
Kan ikke noe for det, men har alltid hatt lyst på en liten baby.
Blir ikke noe av det med det først da!

Min b består av…
… Blair Waldorf
Hun er bare.. ulovlig vakker. Og, jeg elsker rollen og stilen hun har i GossipGirl.

Ellers kommer jeg ikke på så mye mer.
Noe på b du mener jeg burde hatt med?
Hva står DIN b for?
Har du hatt en fin st.hansaften?

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Fnis!
    «…Blidensol Syjehjem»
    Jeg elsker skrivefeil! :D

  2. Og min B står forresten for:
    *Babyen min
    *Båtliv
    *Bøker
    *Baking
    *Betasuppe og
    *Barneord- altså, små barn som sier morsomme ting. ^^


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

