Teletubbies.

23.06.09, kl. 09:52 | Publisert i Familie, FILM/SERIER | 4 kommentarer

Noen som husker dem eller?
Siden jeg er barnevakt for Hilmar, som er 15 måneder blir det mye NRK Super barnetv, Drømmehagen og Teletubbies på meg nå om dagene. Får litt flashback til da jeg var yngre, for jeg så faktisk på teletubbiene. Husker at jeg å min lillebror fikk hver vår teletubbies film på VHS av tante en gang i tiden. Og nå sitter Hilmar å ser på akkurat samme filmen, bare på DVD. Haha.  Ekstremt fengende sang da..

(Så mye bedre på norsk!)

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg hatet alltid Teletubbiene. Jeg er så glad for at vi ikke har tvkanaler hjemme, for da slipper jeg at Ylva blir sånn tv-unge. :P

  2. Off, Teletubbiene er grusomme :p

  3. HATER teletubbies

  4. jag älskade de! och jag har alltid po när vi lekte på dagis =)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

