Sommervarme!

24.06.09, kl. 20:43 | Publisert i Økonomi, HVERDAG, Klær, Reiser, Sko, Venner | 2 kommentarer

Det har vært helt fantastisk vær ute i dag..! Skjønner ikke hvordan jeg kunne lure på om det var for kaldt til å gå i shorts, for det har det absolutt ikke vært! Glad jeg tok den på, tross all tvil!

Har tilbringt HELE dagen i dag i byen, tok bussen ca 11.35 med lille Hilmaren i vogna. Møtte Helene og Camilla, Hilmar sovna, vi vandra rundt i byen, satt ute i skyggen en stund, for det var for varmt i solen. Var hærlig å se dem igjen!
I 3-tiden kom tante til byen også, Helene & Camilla kjørte hjemover til Bjorøy i den tiden og, så passa fint. Hilmar våkna, og vi dro å spite på Egon. Satt ute i solen, var bare utrolig deilig. Egon har tydeligvis fått koder på dodørene, ikke kult! Vandra litt rundt i butikker sammen med tante – letet etter de perfekte gladiatosandalene, uten å lykkes selvfølgelig.
I 6-tiden vendte tante & hilmar hjemover, mens jeg ble igjen å venta på Christine. Vi satt en stund ute i solen på en bek å bare snakka å tulla, tok igjen det tapte. Så vandra vi i butikker, hvor jeg prøvde litt shortser og bukser og greier.Fant egentlig ikke noe jeg likte godt nok til at jeg gadd kjøpe det – heldigvis for lommeboken min. Endte opp med å kjøpe noen andre greier. Får poste bilde av det senere, for nå skal jeg hoppe i dusjen, så skal tante stusse håret mitt :) Det trengs!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Høres koselig ut! :-)

    God sommer, og om du har tid og lyst, ta gjerne en titt innom bloggen min! :-D

    andrearummo.blogg.no

  2. Shorts og sommervarme er så best. Å jobbe er ikke best. >.< Og Egon er best. Namnamnam.


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

