Pakkeliste for Festival?

25.06.09, kl. 21:46 | Publisert i Lister | 4 kommentarer

Jeg har vel aldri vært noe noe sånn ordentlig festival, som varer lengre enn en helg. Så dette blir nytt for meg. Mandag – Søndag, og jeg har ikke den minste peiling på hva jeg trenger, eller ikke trenger å ha med. Har sånn smått begynt å sette sammen en liste, over ting jeg mener kan være nyttig å ha med:

  • Våtservietter, av alle slag
  • Antibac gel
  • Toalettpapir
  • Solkrem
  • Sminke (ja, jeg nekter å gå uten!)
  • Tannbørste & Tannkrem
  • Solbriller
  • Håndkle
  • Bikini
  • Tørrshmpoo (Noen som vet hvor jeg kan få tak i en som ikke er alt for dyr?)
  • Såpe, shampoo & balsam
  • Hengelås til telt
  • Gaffateip
  • Plaster
  • Speil
  • Lommelykt
  • Pute
  • Sovepose
  • Liggeunderlag
  • Telt
  • Lommekniv
  • Teppe/Pledd
  • Ørepropper
  • Div klær & sko

Vet du noe viktig jeg har glemt?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tørrshampoo sprayes på, og ser litt ut som mistenkelig hvitt pulver. Du sprayer passelig mengde ned i hodebunnen, venter i ca 5 minutter, og tørker av med et håndkle (derfor er det smart at den gir hvit farge først, så ser du når du har fått den vekk). Jeg kjøpte min på Cubus, og den kostet vel rundt 80 kr. :) Knall til festival! ;]

  2. SV: ja, da kan ejg jo nytee sydenferien de siste dagene! :D er i torrevieja i spania, så har jo solkrem med 40faktor så da skal det gå bra! :)

  3. Jeg vet om en knallbra tørrsjampo! Gå innom Think Hairwear! Den heter noe med SexyHair ^^
    Ta også med deg førstehjelpsutstyr på turen! Kan komme til nytte med deg tilstede, heheheh :p

  4. bare ikke ta med for mye ;)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

