Sommer i Bergen!

25.06.09, kl. 20:02 | Publisert i Uncategorized | 1 kommentar

I dag har jeg, nok en gang, nytt solen og sommervarmen i Bergen. Mange timer i byen (heldigvis ikke like mange som i går, for jeg var helt utslitt!) og du kan begynne å se antydninger til at jeg begynner å bli brun på armene, brystet og ryggen. I like it! I dag har det nesten vært for varmt ute, mellom 28-30 grader i skyggen – du kan jo bare tenke deg hvor stekende varmt vi hadde det i solen mellom alle byggene i byen da.. MEN, jeg skal ikke klage, for jeg elsker det virkelig!

Fikk endelig kjøpt meg noen sommersko, som sitter på foten. De er hvite med en sløyfe på forran. Nydelige, skal se om jeg får posta bilde av de, og det jeg kjøpte i går, senere, eller noe. Jeg er enda på utkikk etter de perfekte gladiatorsandalene da, men ser ikke ut som jeg finner de. Lurer også på om jeg bør kjøpe noen sånne slippersligende sandaler, til å ha på festivalen vi reiser på på mandag!

Begynner virkelig å glede meg til Skjærgåds nå ja. Kjenner litt sommerfugler i magen og. Skulle egentlig ønske at det bare var meg å kjæresten som skulle reise de første dagene, men lillebroren og en av de andre medlemmene i bandet; madsi, skal også være med. Blir sikkert kjekt uansett da, men.. Har kjøp telt til meg å min kjære i dag da, og har allerede fått tak i en sovepose, så ting begynne å komme på stell. Lurer på hvordan det blir med de liggeunderlaga? Hmm.

I morgen reiser jeg hjem til min kjære i Stavanger. Kjenner jeg gleder meg til å se han igjen nå ja..!

Nå sitter jeg på verandaen til min tante, sammen med klessativet, men klærne mine som må tørke før jeg reiser hjem.
Jeg småfryser litt, enda sier min tante at det er 24 grader her (i skyggen)

Håper dere nyter sommervarmen like mye som meg!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tihi. Ja da kan jeg være i solen. Har faktor 40 så da kan det jo gå bra :-)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

