Kjapp oppdatering.

27.06.09, kl. 13:00 | Publisert i Gjøremål, Leilighet | 1 kommentar

Sorry mitt fravær den/de siste dagen(e). Har rett å slett ikke hatt tid til å blogge, eller være noe særlig på pc-en i det hele tatt.

I går gikk dagen bort til å passe Hilmar, så skulle jeg ta 14.50 bussen, kom fram, rakk den, men når jeg skulle betale oppdaga jeg at jeg ikke kunne finne busskortmappen min (den inneholder; ungdomskort Hordaland, ungdomskort Rogaland + kviteringenem, bankkort & treningskort) Så kunne ikke ta bussen alikevell, og måtte vente til 17.00 bussen (som gikk 16.50) istede, noe jeg ikke hadde fått med meg, men var ute i god tid, så rakk den heldigvis! Når jeg kom hjem i 10-tiden var det mye tid å ta igjen sammen med kjæresten. Vi så film & spiste god middag. Evan den allmektige var sånn passe bra :) Absolutt n underholdene film.

Nå har jeg vært flink husmor mens min kjære er på jobb; funnet ut hva den stygge lukten kom fra på kjøkkenet, vaska skittene panner og andre ting som måtte vaskes for hånd, satt på oppvaskmaskin, bretta klær, hengt opp klær, pakka ut, og rydda litt rundt ellers i stue og på kjøkkenet. Er ikke helt ferdig enda, men måtte ta en liten frokostpause :)

Skal prøve å få skrevet noe mer fornuftig i kveld eller noe :)

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Heh, Evan den allmektige er en så teit at den er artig. Har sett den 3 ganger tror jeg, men flirer like godt hver gang.

    Hvis du bare vil ha en liten stripe av filmen du viser til fra youtube, trykker du bare på den store firkanten oO hvis jeg kan si det sånn. Når du har gjort det skal det komme opp en sånn firkant i hvert hjørne, pluss på midten av hver side av den store firkanten. Da kan du dra, forstørre, forminste den sånn som du vil ha den :)
    Ble litt rar forklaring, men for duge.

    Fin blogg, btw :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

