Sommerfugler i magen.

27.06.09, kl. 16:18 | Publisert i Festival, KJÆRESTEN, Reiser | Legg igjen en kommentar

Jeg kjenner jeg begynner å få litt sommerfugler i magen. Gleder meg egentlig ganske mye til å reise på Skjærgåds på mandag! Blir litt undvendig venting i kr.sand, men det er bare bra, for da har jeg tid til å vandre i butikker å lete etter tørrshampoo.

Gleder meg til å reise vekk sammen med min kjære; bo i telt, grille pølser, bade & bli flott å brun i sola!
Merkelig nok gleder jeg meg derimøt ikke så mye til alle konsertene jeg kommer til å gå på.
Kjenner jeg begynner å grue meg til å finne ut hva jeg skal ha med x]

Sjekk det fine været vi kommer til å få neste uke da: Gleder meg bare enda mer når jeg ser dette!

Uten navn www.yr.no

Skal du, eller har du kanskje allerede vært på noen festivaler i år?
Hva gleder du deg mest, og minst til? (Hva var bra, ikke fult så bra?)

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

