Skjærgårds, here we come.

28.06.09, kl. 21:25 | Publisert i Blogg, Festival | 1 kommentar

Nå er jeg så og si hverdigpakket, og klar til å reise. Ble helvettes mye til slutt, men det får heller bare være. Enda er vi ikke ferdige, skal kjøpe inn noe ting i Kr.sand hvor vi skal tilbringe hele 4 timer. Huff.Er sikker på at jeg har klart å glemme det viktigste. Men har huska, sommmerklær, varme klær, undertøy, sokker, sko, sovepose.. osv osv.

Blir ikke så mye internett på meg den neste uken – kommer hjem på søndags ettermiddag/kveld.
Men har forhåndsskrevet noen innlegge som kommer etterhvert.
Så det er bare å følge med!

Noen som skal på Skjærgårds 2009 forresten?
Ha en fin uke alle sammen!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg skal!

    Jeg fikk innlegg publisert på FVN.no i dag. kommer til å dekke festivalen for de :)

    http://www.fvn.no/festivaler/article680831.ece


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

