Bergen Innkjøp.

29.06.09, kl. 14:24 | Publisert i Bilder, Klær | 2 kommentarer

Så vidt jeg kan huske lovde jeg dere å poste bilde av ting jeg kjøpte når jeg var i Bergen?!
Så, dette er noen av mine små innkjøp:

Bilde001

Bilde015Tubetopper fra H&M – 50%

Bilde019Shorts fra H&M, kr 49.50,-

Bilde027Shorts Cubus, kr 199,-

Bilde028Kodehengelås x3, Clas Ohlson

Bilde031Flatlight x2 + hengelås, Clas Ohlson

Bilde032Vaseline Intensive Care, Mild Facial Cleansing mousse fra H&M
Cosmica, Face Nattkrem fra Apotek 1
Garnier øyekrem fra H&M

Bilde033Sminkekoster fra H&M

Kjøpte også nye sko, som jeg glemte ta bilde av, er for lat til å gå å gjøre det nå, ligger så godt.
Og en øyensygge på 50%
HURRA!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ønsker meg sånn grå shorts, så hvis det skulle vise seg at du ikke likte din kan du godt bare blåse den hitover :D

    Jeg har shoppet klær i dag jeg også, sånn trøsteshopping for at jeg er alene :P Men jeg var også innom salg, så jeg fikk sommerkjole, stilongs og to topper til 250 kr :)

    Også fikk jeg epost i dag om at jeg kan få være frivillig på storaasfestivalen, så da får jeg med meg liiitegranne festivalliv i år ;) Sterke barske Marta er satt opp på vakthold, hehe.

  2. ka du ska me natt og øyekrem? du e jo bare 19 :O

    haha, den shortsen har æ og, den svarte altså :p


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

