C-listen.

30.06.09, kl. 12:00 | Publisert i Lister | 4 kommentarer

Så var det tirsdag og nok en gang er det tid for den fantastiske bokstavleken. I dag skal jeg ta for meg den 3. bokstaven i alfabetet vårt; C.

Min C består av..

Christine… Christine.
Hun er bare så flott. Er utrolig trist at vi sees så skjeldent som vi gjør nå.
Christine, flytt til Stavanger!

Min C består av…

… Converse sko!
Svarte, røde, lilla, gule.
Har ikke brukt andre sko siden sommeren 2005.

Min C består av…
… CSI, CSI Miami, CSINY!
Jeg er en stor CSI fan. Tror det må være den absolutte favorittserien, eller kanskje ikke.
Men CSI har hvertfall reddet mange tirsdagkvelder oppgjennom årene.

Min C består av..
…Christian/Klikki.
Min bestekompis, som jeg ikke har bilde av. Og som jeg ser så alt alt for sjeldent.
Teite mennesker som bor i Bergen.

Min C består av…
… Coca Cola!
Ja, jeg vet at det overhode ikke er bra for meg.
Men, siden min kjæreste drikker det sånn hver dag, hender det at jeg å gjør det.
Rett å slett fordi det står på bordet, og det er lettere enn å gå å hente vann elns.
Egentlig hater jeg Cola, det gjør enn bare feit! Fuckit.

Tror ikke jeg kommer på noe mer på C nå, egentlig.
Hva består din C av?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. cola!

  2. Haah, eg ruler, du er søt<3

  3. Ja, skaff meg et liv der nede så kjem eg xD xD

  4. Aw! Christine er utrolig søt- og jeg elsker CSI! Men jeg foretrekker CSI Miami, da. :P

    Min C består av…
    Clairvoyanse
    Chillikrydder
    Chilenske taranteller (Siden jeg har en Rød Chilener selv, liksom. :P)
    Candyyyyyy. <3


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

