Bilder fra Skjærgårds.

06.07.09, kl. 22:22 | Publisert i Bilder, Blogg, Festival, Helg, KJÆRESTEN, Konkurranser, Konsert, Musikk, Reiser, Venner | 1 kommentar

Legger ut utvalgte bilder fra min fantastiske Skjærgårdsuke, og forteller kort om dem.

Bilde009Første kvelden; Mandag 29.06, rundt klokken 22.00
Flere og flere annkommer badeplassen, og hiver seg i det hærlige vannet for ett raskt bad.
Vi satt på steinene å grillet pølser å så på alle tøffingene som heiv seg i vannet.
Hadde en vanskelig grill, som ikke ville ta fyr, men Cissa & Madsi fikk det til til slutt, med hjelp av inntørket gress eller noe.

Bilde015 kopiJeg snikknipser bilde av min kjære mens han prøver å skate :)
Dette var helt i starten av uken, etter vi hadde bada en stund i sjøen, tror jeg.
Lå på gresset å slikket sol, og ble kjempesolbrent på ryggen, nakken og bak på leggene/under knærne.
VONDT!

011

Bilde047Er ikke alltid like gøy å vandre rundt i telt å se på ting man ikke gidder kjøpe, så da knipser man heller mobilbilder av seg selv i speilene rundtom x]

Bilde052

Bilde051Mine ikke fult så bra bilder fra Hovedscenen.
Aner ikke hvem som spillte på det første bildet.
Det første jeg tenkte når jeg så hvor hovedscenen kom opp var «wow, oppi de bergene ser det digg ut å sitte!»
Var vist flere enn meg som tenkte den tanken!

013Kevin Max in action.
Dette er en av kjærestens store helter!
Møtte tilfeldigvis på han i Sjøbua natten før, når vi var på vaffeljakt.
Kjæresten snakka litt med han og gitaristen, og Kevin sa han hadde en gave til kjærsten om han kom til signeringplassen etter konserten dagen etterpå.

016Min kjære og hans Hero :)

fom5FallOfMedusa spiller på Skjærgårds Live Talent.
Min kjære i midten <3

Ja, jeg har hattttt det bra!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så kjekt! Virker som en herlig uke :) Jeg gleder meg til Storås… :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

