Morgen update.

07.07.09, kl. 12:28 | Publisert i Økonomi, Blogg, Gjøremål, HVERDAG, Internett, Linker, Oppdateringer | Legg igjen en kommentar

Jeg henger så sykt etter på bloglovin’
Er nesten så det blir slitsom, men har liksom ikke hjerte til å trykke alle som lest heller. Tenk så mye gøy jeg går glipp av da. Jeg er ca kommet halvveis da. Hadde litt over 200 uleste når jeg logga på i går, leste ned til 145 ca. Side ndet er ny dag tipper jeg det bare er kommet enda fler til nå. Huff.Har hvertfall ikek tid til å lese noe nå.

Vi skal reise til Hinna, Terje må å sloss med NAV igjen, de har glemt å betale husleia for mai og juni. IDIOTER!
Så skal vi til Forus, for min kjære på til legen. Pollen eller noe, han trenger medisin.
Jeg burde sjekke en klum i øret, men orker ikke bruke penger på det nå.

Har forresten fått nytt inkasso brev fra Elixia, enda jeg var nede å fikk de til å fikse det. Noe de tydeligvis ikke gjorde alikevell. Idiotisk. Nå må jeg ned å sloss igjen… Stress.

Nå må jeg sminke meg!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

