Skoleinntak & Stipend.

07.07.09, kl. 19:51 | Publisert i Økonomi, OUTFITS | 4 kommentarer

Vet ikke om jeg har sakt det, men jeg kom inn på 1.valge på skoleinntaket!
Påbygg på Jåtta vgs til høsten – Noen andre som skal?

jåtta

Utrolig vakker skole, hvertfall fra utsiden. Nesten helt ny, kom vel for 2 år siden eller noe.
Gleder meg virkelig, elsker nye skoler. Håper lærerne er gode :)

I går når jeg omsider rakk å logge inn på vigo for å takke ja til skoleplassen min, kom jeg over en link der jeg kunne søke om stipend i samme slengen, så jeg gjorde det, sånn sent i går kveld. I dag i 3 tiden fikk jeg melding fra lånekassen om at søknaden var behandla, og at jeg kunne logge inn på min side å se resultatet.
Viser seg at jeg får bortebostipend, selvom jeg har meldt flytting!

I kveld blir det drikking – liten feiring eller noe.
Skal prøve å få lakt ut bilde av outfit om jeg finner noe fint å ha på :p

Eneste som mangler nå er ny leilighet – noe so, virkelig begynner å haste!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Seriøst :P ??!
    Hva heter han? Så vittig da :D

  2. Oj, det så fancy ut altså! GRATTIS!

    Her er første inntak 10.juli fant jeg nettopp ut… (trodde det var 20. juli, men det er visst universitetet)

    Lykke til med leilighet og alt det der da :) I dag var jeg på visning med Kaia Marie, for noen venner av henne. Det var litt morsomt :P

  3. grattis, det så ikke ut som en skole! flott!

    Jeg skal begynne på BI til høsten :)

  4. oo gratulerer! det blir spennende! så ut som en fin skole da :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

