Uta gamet..

08.07.09, kl. 16:33 | Publisert i Blogg, FILM/SERIER, Gjøremål, HVERDAG, KJÆRESTEN | 5 kommentarer

Wow, vet dere hva jeg plutselig kom på når jeg sto på badet for å sminke meg i sta?
Joda, i går var det TIRSDAG, og tirsdager betyr en ny bokstav, noe jeg ikke kom på i går i det hele tatt..
Hvorfor minner dere meg ikke på slike viktige ting? :)
Tror denne ferieuka på festival har satt meg uta gamet. Men jeg lover å komme sterkere tilbake, soon!

Har også snust litt på tanken om å gi dere en kort «biografi», høres dette spennende ut, eller ville det vært totalt uinteressant? ^_^

Noen som har, eller tidligere har brukt wordpress som kan hjelpe meg litt?
Lurer på om det går å få fjernet de utrolig stygge gule smilyene som kommer opp når man skriver feks : ) og sånn?
Det er så utrolig stygge, useriøse og irriterende. Er nesten slik at jeg vurderer å bytte bloggside – noe jeg ikke vil, for jeg elsker wordpress!

Lurer forresten på hva vi skal ha til middag i dag?

I kveld, fra og med middag, skal jeg å min kjære bare ha kosekveld, med film (har 4 nye; Bruder i krig (som jeg må bytte, for vi fikk en bluerayfilm i vanlig cover – flaut!), Kongfu panda, Herbie og Spirit) og snop og kos :)

movies

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Spirit er så fin, jeg griner hver gang :P

    Til middag i dag åt vi lettsalta torsk (fiska i nordnorge av mine tidligere naboer) og hjemmelaga potetstappe. SLÅ DEN!

  2. åå, har skikkelig lyst å se den der bruder i krig! :D

  3. ja, jeg vet. Jeg får lov å ha alle piercingene mine i. De har iallefall ikke sagt noe på det. Så hva skader det med en til? er bare at om jeg skal ha snakebite så må jeg ha ring siden jeg har så langt oppe. Og det blir litt «mye» hvis du skjønner.. på sykehjemmet altså.

  4. Fjerne smilys:
    – Mitt kontrollpanel
    – settings
    – skriver (writer om du har den engelsk)
    – Formatering Forandre maskinskrevne smilefjes som :-) og :-P til grafiske bilder ved fremvisning. Huke av i boksen ;P

  5. boksen skal altså være tom *


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

