D-Listen

09.07.09, kl. 12:32 | Publisert i Uncategorized | 1 kommentar

Veldig forsinka, og veldig vanskelig å finne noe som er typpisk meg på bokstaven D.
Derfor blir det ikke en så lang liste som på alle andre bokstaver, men hvis du kommer på noe som er megd, så bare leg igjen en kommentar i kommentarfeltet, så skal jeg se om det stemmer, å føye det til i listen om du har rett! :)

Min d består av…
…. Dusje!
Jeg bare elsker å dusje! Spesielt sammen med kjæresten, det er koselig!

Min d består av…
… Disney.
Disney er koselig! Disney filmer, Disney Channel osv :)
I like disney <3

Min d består av…
… Do/Dass.
Min d, består av å gå på do.
Synes egentlig det er koselig, får tenkt på så mye nå man sitter der å venter på å bli ferdig.

Vet dere, der stopper det fakisk opp for meg å min for øyeblikket stressa kreativitet.
Si fra om du vet noe mer som er megd da!

Hva består din D av?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Min D består av
    -Druer
    -Drinker
    -Daglige gleder
    -Drittbleier (ja, de må skiftes de også.)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

