Hverdagen vender tilbake.

09.07.09, kl. 12:37 | Publisert i Økonomi, Familie, HVERDAG, KJÆRESTEN, Nord-Norge, Reiser, Skole/Jobb, Venner | 2 kommentarer

Så var det tilbake til hverdagen. Min kjære er reist på jobb for noen timer siden, og nå må jeg og snart stikke til bussen for å rekke jobb selv. Det er kjedelig, skulle egentlig ønske jeg bare kunne ligge hjemme å slaske, så kom det automatisk 20000 inn på kontoen i måneden. Det hadde vært noe, eller? :) Kanskje litt kjedelig i lengen, men.

Gleder meg til lønn på fredag!

Jeg begynner å savne mamma for tiden. Hadde sikkert hatt godt av å reise hjem en tur, men vet ikke om jeg får tid i sommer, det suger egentlig. For jeg har ikke noe særlig lyst å reise uten kjæresten. Men samtidig vil jeg reise hjem en liten tur.. Er ikke bare mamma jeg savner, men også vennene mine.. Skulle ønske alle bare kunne flytte hit! :)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. aah.. hverdagen har begynt her også gitt.. gjorde det på mandag, og jeg merker det på humøret, haha!Jeg som hadde det så godt i ferien :P

    sv: ja.. lappen er sinnsyk dyr. Overpriset. Men de slenger jo med alt mulig nå sånn at det skal bli enda dyrere også! Jeg har jo utsatt det helt frem til nå pga av det kosta så sykt mye liksom.. jada! Men nå skal det bli, samme om jeg må spise grøt til middag hver dag, hehe :)

  2. Synes du skal reise hjem en tur til vennene dine og familien, jeg, selv om du må dra uten kjæresten. Viktig å se de, både for deg og de, og du ser jo kjæresten med en gang du drar tilbake. :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

