«Spørsmålsrunde» fra nettby.

09.07.09, kl. 23:40 | Publisert i Blogg, KJÆRESTEN, Personlig, meg | 1 kommentar

Før jeg begynte å blogge var slikte «spørsmålsrunder» det jeg spamme dagboken min og loggen til alle andre med på nettby. Nettby var virkelig min ting før blogging. Og før nettby var det blink som var greia! Noen som var/er like hekta på disse sidene som meg? =p

Uansett, nå får dere vite litt ting om meg dere kanskje ikke viste(?)

Har du?

1. Gått på kino alene: Nei

2. Drukket deg full alene: Nei

3. Hatt sex med mer enn en person samtidig: Nei

4. Kræsjet en bil: Nei

5. Hatt en kjæreste i mer enn to år:  Nei

6. Pusset opp en leilighet: Nei

7. Betalt tv-lisens:  Nei

8. Fridd eller blitt fridd til:  Nei

9. Tatt en hiv-test: Nei

10. Skaffet deg en piercing:  Opptil flere ganger.

11. Blitt arrestert: Nei, men har kjørt i politibil 2 ganger, en gang ble jeg kjørt hjem, andre gangen til legavakta.

12. Hatt minst èn one-night stand: Har bare hatt 2.

13. Sunget karaoke på offentlig sted: Ja, men var ingen andre enn meg, Marta og Adrian i rommet atm!

14. Lært deg førstehjelp:  Ja, men husker det ikke lenge etterpå.. Do’h

15. Lært å stryke en skjorte:  Jada, duker er min favoritt though.

16. Laget en festmiddag for mer enn 10 personer: Nei.

17. Laget en romantisk middag for to: Romantisk og romantisk, har laga middag til to hvertfall.

18. Holdt en tale for mer enn 30 personer: Ja

19. Kjøpt din egen dobbeltseng:  Ja! <3

20. Gitt penger til et veldedig formål: Kanskje, er med og har vært med i Redd Barna, teller det?

21. Gått på bar med foreldrene dine: Ikke bar, men fest xD

22. Vært forlover i noens bryllup: Nei

23. Hoppet i fallskjerm: Nei

24. Skutt med luftgevær:  Nei

25. Holdt en slange: Nei

26. Melket en ekte ku: Ikke som jeg kan huske hvertfall, så nei, tror ikke det!

27. Skaffet deg et kredittkort: Ikke kreditt, bare visa!

28. Hatt sex i et fly: Nei, men vil prøve da!

29. Svømt med delfiner: Nei

30. Vært i slåsskamp for å forsvare noen: Jada :)

31. Vunnet penger: Ja, men ikke mer enn sånn 20-30 kr, men alle må starte ett sred?

32. Hoppet i strikk: Ikke hopper i strikk, men hoppet strikk! =p

33. Dyrket og spist egne grønnsaker eller urter: Jeg har ikke hage, men når jeg var yngre og bodde hjemme var jeg alltid med å sette og ta opp poteter, spise de nok etterpå også ja, teller det?

34. Skiftet bleier på en baby: Ja

35. Blitt full på champagne: Nei, men på rødvin – anbefales ikke!

36. Hatt matkrig: Ehm.. Har jeg sikkert?

37. Invitert en vilt fremmed med på date: Nope

38. Kopiert rumpa di på en kopimaskin: Neei.

39. Bedt om unnskyldning- og ment det: Selvføgelig har jeg det!

40. Scoret mål: Ehm, nei? Ja? Øh..

41. Følt deg 100% lykkelig: Jada!

42. Kjørt motorsykkel?:  Nei?

43. Sagt «jeg elsker deg», og ikke ment det: Gjorde jeg sikkert når jeg var 14-15, men da viste jeg ikke hva elske var, og det vat ikke face to face anyways, så det teller ikke. Ikke husker jeg hvem jeg skulle sakt det til heller xD

44. Stjålet et gateskilt: Nei

45. Gått måneskinnstur på stranden: Nei? Ja? Vet jeg har gått på solnedgangstur på stranda da, men vet ikke helt med måneskinnstur?

46. Hatt kjærlighetssorg i over en uke:  Jada, var fjortiss å like tragisk som alle andre 14åringer!

47. Holdt sengen i en hel dag uten å være syk: Jada, skjedde ofte det.

48. Brukket et ben i kroppen:  Nei :)

49. Kysset i regnet: Ja :D

50. Lakkert en bil:  Nei

51. Blitt dumpet over telefonen:  Hmm. Tror ikke det?

52. Blitt avbildet i en avis:  Jada.

53. Vært med i en film: Ikke noe proff film, men er blitt filmet I guess :p

54. Gått uinvitert på fest: Nei?

55. Hatt sex på jobben: Nope

56. Bakt kake fra bunnen av: Bakt kake fra bunnen av, ja. Men da bakte jeg ikke bunnen :p

57. Ligget i narkose: Nei

58. Fått blomster helt uten grunn: Nope

59. Onanert på offentlig sted: Nei xD

60. Strikket en sokk:  Nei

61. Opptrådt på en scene: Jada, men ikke alene!

62. Spist blekksprut: Nope

63. Hatt sex med noen fra et annet land: Nei xD

64. Kjøpt egen leilighet/eget hus: Nei

65. Danset naken hjemme i stua: Ikke danset, men vandra anken rundt hjemme i stua ja!

66. Sett Kongen i det virkelige liv: Bare på tv xD

67. Vært jordbærplukker:  Ja

68. Sydd noen sting på kroppen: Nei

69. Knust noens hjerte: Ikke som jeg vet om.

70. Fått sparken fra jobben: Nei
Så, fikk du vite noe du ikke viste fra før?!

Håper kjæresten kommer hjem snart! Har ikke sett han siden kl halv 11 i morrest. KRISE! <3

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. åh, jeg føler egentlig at disse hjemsøker meg. Uansett hvor teite de egentlig er, så må jeg bare kopiere å fylle ut. Hersens tvangstanker :-P


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

