Wazzup with SurfTheChannel`?

09.07.09, kl. 21:29 | Publisert i FILM/SERIER, Internett, Linker, Skole/Jobb | 3 kommentarer

I’m home! Omsider. Dagen på jobb gikk så utrolig  t r e i g t  at det nesten ikke skulle vært lov! Gjorde det ikke akkurat bedre når vi var tre på jobb på min gruppe istede for to, som vi vanligvis er. I tillegg til å løse 2 sudokuer rett (for første gang i mitt liv eller noe), smøre kvelds og skifte på 2 stk har jeg grått rundt å frøset hele kvelden. Når jeg kom ut, da slutta jeg. Hvor er logikken i det da? I morgen er vi heldigvis bare 2.

Hadde tenkt å se Gossip Girl mens jeg spiste middag/kvelds (Pytt i panne <3), men viste seg at surfthechannel fortsatt ikke funker som den skal. Tenkte jeg skulle se Hanna Montana The Movie (Ja, jeg har faktisk lyst å se den o.O) men den funka ikke den heller. Fant ut jeg kunne se Samantha Who, og de funka, men kom aldri lengre enn til å se starten på noen episoder, for å så finne ut at jeg hadde sett dem. Høhø. Noen som vet andre sider enn surfthechannel man kan se filmer/serier fra uten å laste ned?
Jeg prøvde laste ned Hanna Montana filmen her om dagen, men endte opp skuffa – fikk en pronofilm istede. TEIT!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Fin blogg, Sandra! :)
    Før kunne man se på euchannels.org eller noe sånn, men nå må man betale for det. Her hos meg funker surfthechannel ;// Hm, kanskje det er noe med nettet som ikke tilpasser seg surfthechannel hos deg? Kan være nettleseren du bruker. Hehe. Har egentlig ikke peiling, bare later som! :D

  2. Noe på surfthechannel funker for meg, men ikke Hanna Montana filmen, eller GossipGirl, irriterende!

  3. http://tv-links.cc/
    Her har de ALT.


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

