Leilighet er stress!

10.07.09, kl. 13:08 | Publisert i Leilighet, Skole/Jobb | Legg igjen en kommentar

I går var jeg flink! Sendte inn masse «søknader» på leiligheter rundtom. Fått noen tilbakemeldinger, om at de allerede er på tur å leie ut osv. Fikk en melding i dag tidlig da, om en visning i kveld klokken 17.00 på Randaberg. Noe som er litt uaktuelt, siden jeg jobber til halv 9, og min kjære jobber til 4, han reiser ikke dit uten meg. Dessuten vet jeg ikke om randaberg er litt uaktuelt i seg selv, er ganske langt vekke, noe som kan bli stress på morgenen, når jeg skal på skolen helt på Jåtta, og han skal på jobb på Hundvåg. Bleh – I dunno.. Vanskelig. Håper virkelig vi finner ett sted, og nå begynner det å haste og! =/

Jeg gleder meg ikke til jobb i dag, hvertfall ikke om tiden skal gå like sakte som den gjorde i går. Men i dag begynner jeg en time senere, og slutter en time før – så da går det vel automatisk fortere :) I tillegg er vi bare 2 på gruppen, slik det skal være!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

