Fra Jobb til Fest.

11.07.09, kl. 12:38 | Publisert i Gjøremål, Helg, Klær, Skole/Jobb, Sminke | 1 kommentar

Jeg føler at dagen kommer til å bli veldig stressende!
Må hive på meg noe sminke, finne ut hva jeg skal ha på meg i kveld, kle meg, pakke ned sminke og annet jeg må ha med, skrive en lapp til kjæresten med ting han må huske å gjøre før vi reiser i kveld, dra på jobb, jobbe i stressa tempo, løpe som søren for å rekke bussen jeg skal ta fra jobb til Anettes bursdagsselvskap, feire Annette, reise hjem i natt en gang.
JEG HATER Å SKULLE DRA RETT FRA JOBB TIL FEST!

Håper dere får en koselig kveld! :)

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv: Bra at været er fint!
    Huffda, så kjipt :p


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

