Polarbrød!

12.07.09, kl. 11:40 | Publisert i Helg, oppskrifter/mat, Sko | 1 kommentar

I går var.. interessant. (Jeg aner fremdeles ikke hvordan det ordet skrives, og hver gang noen lærer meg det, så glemmer jeg det like etterpå. Irriterende!) Vi lar det bli med det :) Jeg valgte sko b i går forresten. Endte opp med en bleeding tå. Alltid skal jeg skade meg, husker ikke hvordan da, noe som kanskje er like greit!

Jeg har dilla på polarbrød med hvitost & gul Cherry tomat for tiden!
Skulle egentlig friste dere med et bilde her, men google var kip å hadde for første gang, dårlig utvalg.. Hm.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. mm, polarbrød er godt da! lenge siden jeg har spist! du skrev interessant riktig forresten, hehe :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

