Elixia er håpløse!

13.07.09, kl. 13:05 | Publisert i Økonomi, Trening | 1 kommentar

Jeg ble medlem 09.mai – skulle fått en faktura på de 3. første månedene, men fikk på hele årsbeløpet istedet. Fikk pappa til å ringe å høre hva som foregikk, de sa jeg måtte komme ned med regninga, så skulle de ordne det, det kom en purring, med litt ekstra beløp, gikk ned snakka med han sjefen eller hva det nå er. Han sa han skulle ordne det, og at det skulle trekkes rett fra lønnen, og jeg kunne ikke endre det til noen annen betalingsmåte – fine with me. Forventa at det var ordna, og at det skulle komme opp på neste lønningsslipp, noe det ikke gjorde, fikk en NY «inkassogreie» med ekstra beløp, har ringt ned, og de sier de ikke kan gjøre noe med det over telefon, og hun økonomisjefen eller hva søren er reist vekk og kommer ikke tilbake før 6 dager etter betalingsfristen er godt ut. Duden på telefonen sa han skulle skrive ned all info, og få noen til å fikse det asap, men jeg tror det ikke før jeg får se det…!

Noen andre som trener på Elixia som har problemer med betalingene eller slikt?

Jeg kjenner jeg blir så utrolig forbanna! HVORFOR skal JEG få inkasso, pga noe som er deres annsvar å ordne opp i?!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg har slitt en goood del med Elixia selv. Hate them.


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

