E-listen.

14.07.09, kl. 19:03 | Publisert i Bilder, Lister | 2 kommentarer

Nok en tirsdag, nok en bokstav. I dag er vi kommet til bokstaven e. Enda e skal være en lett bokstav, blir dette bare vanskeligere og vanskeligere. But here we go:

Min E består av…
…Evanescence.
Konge band, Amy Lee har en fantastisk stemme, i tillegg er hun kjempe pen!
Gleder meg til de kommer ut med noe nytt. Begynner å bli en stund siden nå.
Noen som vet noe?

Min e består av…
… Eagle Eye.
Dette er bare en helt fantastisk film.
Du burde virkelig kjøpe eller leie den om du ikke har sett den allerede.

Min e består av…
2007_Februar_IIIII…emokid!
I ca 2005-2006-2007 var jeg ekstremt emokid.
Misforstå meg rett, ikke nådagens emo, men den «gode gamle» emotypen, som ikke var like overdreven og oppbrukt som nå om dagene. Skal ærlig inndrømme at jeg var, og enda er ekstremt lei striper, prikker og ruter etter de årene!
Liker den buksen da, synn jeg er blitt for feit for den nå..
Bilde er av meg, fra Februar 2007.

Min e består av…
… Elixia.
Der jeg trener, eller betaler for å trene, men aldri orker å gå.
Skal bli bedre når jeg kommer i rutiner fra høsten av! Lover.
Jeg skal få fin mage og komme inn i mine gamle favorittbukser!

Min e består av…
… Harstad/Narvik Lufthavn Evenes
!
Flyplassen til hjembyen min ligger på en plass som heter Evenes,
så selvom navnet på flyplassen ikke direkte begynner på e lengre, velger jeg å ta den med på e-listen min.
Har tilbrak mange timer på denne plassen oppgjennom årene.
Tilbrakte 16årsdagen min her, fordi flyet var forsinka, og vi skulle å feire jul i Bergen.
Liten men søt flyplass, ser nesten alltid noen jeg kjenner eller vet hvem er her.

Min e består av…
… Etiopia
.
Ikke egentlig Etiopia i seg selv, men jeg er med i Redd Barna.
Og i gjengjeld får jeg solskinnshistorier fra ett barn som heter Legesu.
Hun bor i Etiopia.

Vel, det var det jeg kommer på på e. Blir virkelig bare vanskeligere og vanskeligere for hver bokstav dette her. Huff. Håper det kommer en lett bokstav snart!

Hva består din E av?

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg kan ta noen sanger på e:
    Early Winter – Gwen Stefani
    Eh eh – Lady Gaga
    Ella Ella L’a – Kate Ryan
    End – Secondhand Serenade
    En drøm – Dividizzl
    Everything I do – Bryan Adams
    Everytime we touch – Cascada
    Excuse me mama – Chris Brown
    Everytime – Britney Spears

  2. Hurra for å ha vært emokid. :D Jeg mener, se bare på mitt bilde på headeren i bloggen min (ok, det er fra en fotosession der jeg har kledd meg ut, men endog.)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

