Jeg tok utfordingen!

14.07.09, kl. 13:34 | Publisert i Bilder, Blogg, Internett, Linker, Venner | 2 kommentarer

Utfordringen går ut på :

1. Gå til Mine Bilder/mapper
2. Velg den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye og link til dem. Gi dem beskjed om utfordringen.

032
Dette er jo egentlig ett skrekkelig stygt bilde.
Av meg selvfølgelig.
Tror det er fra februar-mars. Rett før vi skulle ha fest.
Jeg var blond, som du ser, og trengte nytt profilbilde på nettby/facebook.

Videre utfordrer jeg:
Silje
Camilla
Rita
Lene
Maria
Marta

Dette ville nok vært gøyere for meg og dere om jeg ikke nettopp hadde mista altsom var på pc-en min fordi den måtte få ny harddisk!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kul utfordring da ;)

    Haha og tusentakk for tipset, jeg må jo virkelig være stokk dum! Tenkte 1år og 2mnd, i stede for 2år :D Har ordnet det nå!

  2. Fnis, men da må jeg bruke den eksterne harddisken, for der ligger alle bildene mine!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

