Kjappt om Bloggurant.

14.07.09, kl. 13:00 | Publisert i Blogg, Internett, Linker | Legg igjen en kommentar

Synes det var litt vanskelig å komme i gang, men det kan være fordi jeg er sinnsykt utålmodig. Det ordna seg med tiden, så lenge jeg bare leste nøye hva jeg måtte gjøre, og gjorde det innpå bloggen min.

Nå sitter jeg å søker rundt etter blogger inne der, søkte på Skånland, min tidligere hjemkommune. Bloggurant sider Skånland ligger i NORDLAND fylke, noe som ikke stemmer, Skånland liggger i Troms. Om Bloggurant skal være en så stor side som den skal ha det til, så burde den få enkle fakta om hvilke plasser og kommuner som ligger i hvilke fylker. Noe annet blir bare for teit, rett å slett.

Har funnet to nye blogger jeg har valgt å følge gjennom bloggurant så langt;
PSYEAH.blogg.no og inherownshoes.blogg.no
Begge skal være fra Stavanger, etter hvor de har plassert bloggen sin på Bloggurant hvertfall.

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

