Smoothies oppskrifter?

17.07.09, kl. 21:04 | Publisert i Blogg, oppskrifter/mat | 3 kommentarer

Nå som vi faktisk har fått en blender, helt gratis, gjennom jobben til min kjære, og jeg har ønska meg en så lenge som jeg har, og sett for meg at jeg skulle bli en reser på å lage smoothies i sommer, så er det litt flaut at jeg faktisk bare har bruk den to-tre ganger.

Jeg tenker, at jo fler smoothiesoppskrifter jeg har, jo større er sjansen for at jeg å det hele tatt gidder lage det.
Så folkens, hva er din favorittsmoothie laget av?


3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. min favorittsmoothie inneholder egg(!), og det er veldig godt.
    1 håndfull jordbær/eller blåbær
    vaniljeyoghurt etter ønske
    eller en halv banan/ mango
    1 egg
    isbiter
    og biola etter ønske

    beste smoothien!! jeg vet ikke hvor jeg har det egget fra, men det var noe jeg leste en gang. det er selvfølgelig ikke kokt.

    du vet ikke hvem jeg er, men du havnet på feed-en min. da tenkte jeg at jeg skulle dele oppskriften min :)

    ønsker deg en god kveld

  2. Jeg bare hiver oppi litt av hvert jeg.
    Jordbær, bringebær og litt blåbær. Også en sånn liten boks med melonyoghurt, og hm, kanskje 1-2 dl med eplejuice? noe sånt. kjempegodt hvertfall :D bare å prøve seg frem.
    (bærene er frosne selvfølgelig, om ikke kan du jo ta isbiter i)

  3. Har ikke noen spesielle oppskrifter, men en god smoothie må inneholde masse JORDBÆR <3


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

