Regn og Transformers.

18.07.09, kl. 19:51 | Publisert i FILM/SERIER, Helg | 1 kommentar

Det regner, det regner, det regner! Ikke bare litt heller, det øser ned. Høres ut som noen dusjer utenfor vinduene våre.
Planen for i dag var å dra på kino, skulle egentlig kommet oss på butikken for å handle mat også, men det frister ikke å gå ut i dette været. Reiste på jobb i dag tidlig med bare en tynn genser, og etter å ha gått fra bussen å hjem, som ikke tar mer enn max 3 min var jeg gjennomvåt.

Nå har min kjære bestilt biletter til Transformersnoen som har sett den? Og jeg er så sulten at jeg ikke orker lage middag, så blir Burger King før kinoen. Koselig, men gruer meg til å gå ned til bussen (orker ikke gå til sentrum siden det regner så ufattelig mye!)

Det føles virkelig ikke som lørdag i dag heller, er i skikkelig slumresøndagsmodus. Vi sovna etter min kjære kom hjem fra jobb også, sov vel sånn 1-2 timer x]

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Haha, regn er noe alle er lei tenker jeg. Vet at det blir sakt at transformersfilmen er ganske så bra, så håper du blir fornøyd med den :) Kos dere :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

