Kinosonen.

19.07.09, kl. 18:47 | Publisert i FILM/SERIER, KJÆRESTEN, oppskrifter/mat | 2 kommentarer

Nå er jeg blitt medlem i kinosonen. Fant ut at det kanskje kunne være lurt, men tanke på at jeg & kjæresten går veldig mye på kino, og når man kan få billigere kinobiletter om man er medlem må det jo nesten lønne seg.

Noen som har noen erfaringer med kinosonen, negative og positive?

Ellers har vi vært på La Pizza å spist i dag, første gang jeg & min kjære er ute på ordentlig restaurant å spiser. Begynte å bli på tide, siden vi har vært sammen i 1 og og 3 måneder snart! God mat til ikke en alt for dyr penge. Har også funnet ut at Stavanger ikke har Egon, hva søren er det for ett opplegg?  Til og med Harstad har Egon, og det er en mye mye mindre by, mend færre innbyggere enn Stavanger, WTF?! Men Harstad har jo badeland også da, noe Stavanger heller ikke har.. Heh.

Om en time skal vi på kino (igjen!) å se Outlander, en Amerikans film, som handler om et romskip som styrter i Lofoten. 708 år e.Kr eller noe. Gleder meg, samme reggisør som Ringenes Herre.


2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. du får kose deg på kino :)
    jeg vil også, sist så jeg drag me to hell.

  2. Ooh, du er en sånn flink kinogjenger, det er bra for da kan du anbefale meg ting :o]
    Hvordan var Outlander for eksempel? Alien-viking-drage-filmer bør jo bli bra… :P


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

