Kort om Outlander.

19.07.09, kl. 23:33 | Publisert i FILM/SERIER | 4 kommentarer

Koselig og en smule spesiell film. Litt lang, men utrolig spennende! Slutten var litt mystisk, men samtidig veldig klar.
Eneste litt skuffende er at i starten av filmen sier de at språket er Gammelnorsk, men i gjennom hele filmen snakkes det Engelsk. Dette er egentlig ikke verdt å nevne en gang, siden det er en Amerikansk film, med amerikanske skuespillere, og de kan jo selvfølgelig ikke norsk. Hadde de snakka gammelnorsk ville filmen sikkert vært Norsk istede, og da kunne den umulig vært like bra uansett.
Jeg likte hvertfall filmen.

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. oooo egentlig liker jeg ikke sånne krigerfilmer, men denne så jo litt spannande ut ;-P

  2. slike filmer er ikke helt meg, jeg liker mest romantiske komedier og slikt =) men ja, enig med kayso, den virker litt spennende! :D

  3. Hei! Tusen takk for gratulasjonen på bursdagen min! Hadde en topp dag.

    Ja, faktisk er meny dyrt. Jeg fikk nesten litt sjokk jeg at sånt småplus samt litt drikke kostet såå mye :P hehe

  4. Denne skal jeg se. Ingen tvil. Gleder meg :)
    Har den kommet alt?


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

