Smoothie og film på gang

20.07.09, kl. 23:09 | Publisert i FILM/SERIER, Gjøremål, KJÆRESTEN, Leilighet, oppskrifter/mat | 2 kommentarer

Nå skal jeg lage meg en smoothie, etter en av oppskriftene dere var så flinke å skrive til meg:

♣ Frossne bær av forskjellig slag
♣ Banan
♣ Melonyoghurt
♣ Appelsinjuice

Så skal vi se film, Fredsmegleren eller noe tror jeg.

Jeg har enda ikke begynt å pakke til i morgen, og jeg husker ikke når flyet mitt går heller. Er skrekkelig treig, men har hele natten, og forhåpentligvis noen timer på meg i morgen til å fullføre pakkingen. Gleder meg litt til å reise vekk, selvom det bare er for 3 dager, uten kjæresten min. Det liker jeg ikke!

Blir ikke noe av leligheten vi var å så på, selvom den var kjempefin. 18000kr i dep er litt for voldsomt for oss, har ikke akkurat lyst å ta opp lån heller. Men i morgen er en ny sjanse, min kjære skal på visning (uten meg?!) på en som virker veldig fin! :)

Liker dere det nye designet og layouten min?

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg synes designet er fiint :D

  2. jeg liker designet ^^
    18000 i depositum ? da må jo leien være en del også ?
    Hadde 20000 i despositum der vi bodde i Trondheim.
    Mye penger :(
    Håper dere finner en plass å bo snart da :) :D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

