Visning i kveld.

20.07.09, kl. 14:09 | Publisert i Familie, Leilighet, Nord-Norge, Reiser | 4 kommentarer

Om 4 timer en min kjære ferdig på jobb, så er det rett på visning etterpå. Håper virkelig vi får den leiligheten! Begynner virkelig å haste med å finne ett sted nå. Om 11 dager må vi være ute, og da kan huseieren rett å slett kaste oss ut på gata. Blir helt stressa bare ved tanken! 11 dager er lite, alt for lite! Og ikke er det opp til oss om vi får leiligheten eller ikke heller, det er jo opp til de som leier ut..

Kryss fingrer og tær for at vi får denne folkens! Vi trenger det virkelig.

Vidre utover blir det middag, og en rolig kveld med film å greier. Jeg reiser jo i morgen, så må ha litt kvalitetstid sammen med min kjære før jeg drar. Når jeg blir henta på flyplassen kjører vi rett til Sverige på familietur. Hva søren da?! Men det blir sikkert veldig koselig! Gleder meg til å se mamma og søsken og sånn igjen!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jepp… vekkerklokke er noe herk!!!
    Stress det der med å finne leilighet…
    Kos dere på visningen. Skal krysse fingrene for at dere får leiligheta;)

  2. lykke til med alt :)

    http://www.annhagen.wordpress.com

  3. Krysser fingrene mine for dere <3
    Spennende med visning da i alle fall :)

  4. Krysser fingrene for at dere får leiligheten.
    Om ikke annet så krysser jeg fingrene for at dere ikke blir uteliggere :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

