Nå drar jeg!

21.07.09, kl. 10:22 | Publisert i Blogg, Nord-Norge, Reiser | Legg igjen en kommentar

Nå reiser jeg snart Nordover, så til Sverige. Vet ærlig talt ikke hvor mye blogging det blir de neste 4 dagene, siden jeg ikke tar pc-en med, og siden jeg ikke vet når vi kommer fra Sverige igjen. Kommer unasett hjem til Stavanger på fredag igjen.
Kommer til å savne min kjære til da. Jeg er så avhengig ♥

Nå må jeg bare løpe til apoteket, så tar jeg bussen til flyplassen klokken 11.45 :)


Snakkes folkens. Ha en fin uke!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

