Politiavhør.

24.07.09, kl. 11:42 | Publisert i Blogg, HVERDAG, Lister, Nord-Norge, Reiser | 4 kommentarer

Jeg sitter her hjemme hos pappa, nyter siste dagen hjemme i Nord, alle sover, bortsett fra meg, som sitter her å lser bloggene deres, kommenterer å høres på The Voice i bakgrunn. Ganske koselig egentlig.
Plutselig ringer telefonen, og det er politiet fra Jørpeland.
De vil ha meg inn til avhør, ang slosskampen og det som skjedde på jørpeland for noen måneder siden.
De lurte også på hvorfor jeg ikke hadde anmeldt han duden som slo til meg. (for å være ærlig hadde jeg ikke engang tenkt at jeg kune gjøre det, siden jeg ikke ble noe særlig skada av det.)
Skal til avhør, antageligvis neste fredag – jeg gruer meg litt. Det er skummelt, og jeg har vel egentlig fortrengt mye av det som skjedde den kvelden, og noe har selvfølgelig gått i glemmeboken siden det er såpass lenge siden.
Men det er fint å vite at politiet faktisk gjør noe i saken til min kjæreste!

Blir nok ikke noe mer blogging i dag hvertfall. Lander ikke i Stavanger før i halv 12 tiden i natt så.
Men har kjøpt meg en søt notatbok – noe jeg trenger, så på flyet skal jeg notere F-listen min, som jeg skylder dere fra Tirsdag, men den kommer, just be patient.

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. oooj – lykke til på Politiavhør!

    sv: betaler ikke så mye ser du, vi er heldige =)

  2. Åjda :s Men det er bra at de gjør noe med saken da :)
    sv : Lagde bare det «bildet» med følg bloggen på, også linket jeg bare til min side på bloglovin slik som man linker til vanlige sider :)
    ikke så vanskelig egentlig, men litt tricky å forklare xD

  3. Det kommer til å gå så fint så :) Lykke til!
    Bra at det blir tatt på alvor i alle fall. Selv om jeg ikke helt har fått med meg hva som skjedde, så høres det ikke særlig bra ut.

  4. Lykke til med avhøret. Skummelt, men som du sier, bra de gjør sak av det. Du får prøve å renske opp i hukommelsen litt. :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

