Bilder fra Nord.

26.07.09, kl. 16:49 | Publisert i Bilder, Familie, Nord-Norge, Reiser | 3 kommentarer

Som dere sikkert fikk med dere har jeg tilbrakt hele 4 dager hjemme i nord. 2,5 av dagene ble tilbrakt i Sverige, Kiruna, sammen med mamma, jack (stefar), Peter (stebror), Adrian (lillebror), Peder-Andrè (lillebror) og Isa (lillesøster)
Hadde det kjempekjekt! Tok dessverre nok bare bilder når vi var i Sverige, og jeg vet at mamma & jack tok en del bilder de også, skal prøve å få tak i dem etterhvert.

004Rommet mitt på hytten i Kiruna.
Er kjempefine ytter, hotellstandard.
Tok ikke bilder av resten av hytten, av en eller annen merkelig grunn.

002Peter & Adrian chiller med musikk, øl & vikingfjord, første kvelden.
Vi hadde vår egen hytte.

015Andre dagen ble det bading i utebadeland.
11-12 grader, nordavind og litt regn.
Isa er hærig, og elsker å bade!
Så er hun utrolig søt!

sklienMamma tok noen geniale bilder når vi kom ned sklien.
Peder-Andrè på det største bildet
Meg øverst, Peter i midten og Adrian nederst.

boblerPeder-Andre blåser bobler til Isa.
Søte småsøsknene mine ♥
Disse bildene er forresten tatt hjemme hos mamma og de.

Var en utrolig fin tur, bare synddet var så lite tid, og jeg dessverre ikke fikk møtt alle jeg planla å møte.
Nå gleder jeg meg til lillebror Tomas kommer på besøk 10.aug!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så kos :) Kjekt å se Adrian og Peder-Andre igjen, begge har vokst litt siden sist ;) Isa også da, men hun kjenner jeg jo ikke.

    Hvor gammel er Tomas nå egentlig? Ikke lenge til han kommer og besøker deg ;)

  2. koselig =)

  3. Bade bildene så herlig ut=) Hatt det kjekkt oppe i nord norge? Skjedd noe spess i distriktet?;) Er kjipt når kjæresten er borte ja =/


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

