Forsinka F-liste!

27.07.09, kl. 21:29 | Publisert i Bilder, Lister | Legg igjen en kommentar

Min F består av…
… Festival
.
Selvom jeg ikke har vært på ordentlig festival mer enn 1 gang,
så elsker jeg det virkelig – eneste negative må være teltsovingen.
Av festivaler har jeg vært på:
– Markomeannu
– Skærgårds music and mission festival

Min F består av…
… FILM!
Dette må være noe av det beste jeg vet om.
Se film, hjemme, hos venner eller på kino.
Liker filmsamlingen vår, den begynner å bli ganske stor!
Gleder meg til alle filmene mine kommer fra nord nå snart også.

Min F består av…
… Fundation.
Etter jeg begynte å bruke det daglig, klarer jeg ikke en dag uten.
Borsett fra hjemme da, slik at huden skal få fred, å puste.
Favoritten min er fra everyday minerals.

Min F består av…
… Fest!
Hvem kan vel si nei til en fest?
Kan ærlig inndrømme at det har blitt litt for mye i det siste.
Planen er å redusere festingen til bare spesielle anledinger, som bursdag osv..
Jeg begynner å bli lei.

Min F består av…
… å reise med fly.
Jeg er en av de få(?) som faktyisk liker å reise med fly.
Reiser ikke så ofte som jeg skulle ønske.
Men det blir fort noen turer i året, siden familien min bor på andre siden av landet,
og hele ferien/fridagene mine ville forsvunnet vekk i reising om jeg skulle reist på annen måte.

Min F består av…
… Fløtegratinerte poteter.
Shit, det er bare utrolig godt! Favorittretten min for tiden.
Prøv sammen med kyllingfilet i biter, stekt i fahitaskrydder.
Eller bare karbonader.

Min F består av…
… Frukt.
Frukt er sundt og godt! Skulle øsnke jeg var litt flinkere til å spise det enn jeg er nå.
Men jeg er ikke helt på jordet heller.
Favorittene er appelsin & banan.

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

