Mine Bestevenninner!

27.07.09, kl. 22:33 | Publisert i Bilder, Venner | 3 kommentarer

venner

Line, Marta, Amanda, Christine og Maria.

Bildene over er fra forskjellige festeligheter fra oppgjennom årene.
Alle disse fantastike jentene har forskjellige plasser i livet mitt.

Marta
Marta

Flytta til Sandstrand, hvor jeg bodde, høsten 2004, vi ble naboer, og dro sammen til skolen hennes første dag i 8.klasse, og min første dag i 9.klassen. Etterhvert ble vi bestevenninner.
Siden jeg ble så god venninne med Marta ble jeg etterhvert bedre kjent med både Line & Aamanda, siden de gikk i klassen hennes.
Nå bor Marta i Trondheim, og vi snakker fremdeles, men mest over blogg og mail.
Det er utrolig trist egentlig!

Amanda
Amanda
Ble kjent med Amanda på skolen, under min første kystkulturuke i 8.klasse.
Vi var på samme gruppe, og ble satt til å luke blomstebedd eller noe.
Vi ble vel egentlig ikke ordentlig bestevenninner før i 2006,
når vi flytta sammen på hybel i Harstad.
Amanda bor enda i Harstad, og jeg snakker ofte med henne, men ikke så ofte som jeg skulle ønske.
Over telefon og msn mostly.

Line
Line
Ble kjent med line på ungdomsskolen, fordi hun gikk i klasse med Marta.
Etterhvert ble hun også bestevenninne med Amanda, så med meg.
Line besøkte med i Bergen i 2008, veldig koselig og minneverdig besøk!
Line bor enda hjemme i Tovik. Snakker ikke så veldig ofte med henne heller, dessverre.
Egentlig bare over msn.

Christine
Christine
I straten hata jeg Christine, fordi hu såra en som da var veldig god kompis av meg.
Så etterhvert stjal hun nærmest bestekompisen min Gikkian – men dette var bare tull!
Møtte Christine gjennom Helene når jeg bodde i Bergen(?) men det var lenge før dette jeg hata henne.
Og den siste tiden har hun blitt en av mine beste venninner!
Jeg er flau over hvor lang tid det tok for meg å oppdage det.
Christine bor i Bergen, og jeg treffer henne alltid når jeg er der, om jeg har tid.
Vi snakker litt over msn også, innimellom.

Maria
Maria
Jeg viste hvem Maria var lenge før jeg ble kjent med henne, gjennom gjengen som hang på fisken en gang i tiden.
Men etterhvert ble vi ensome, og begnte å snakke mye på nettby.
Siden den tid har vi vært superclose :)
Maria er den av bestevenninnene mine jeg har mest kontakt med, og treffer oftest.
Dessverre bor hun også i Bergen.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv: var sikkert veldig bra å sjå den på kino =) får større innlevelse da =)

  2. sv: photoscape er genialt og enkelt :) for å legge tekst på bildet går du inn på den hvor man redigerer ett bilde – altså rediger. Der velger du «objekt» og ikonet som viser en stor T ;) der kan du velge i fonter størrelser, farger, skygger, kantlinjer osv :) Lykke til :)

  3. Åh <3 Husker første kvelden du kom inn på rommet mitt, dagen før første skoledag… Mimre mimre! sÅ MYE KJEKT VI HADDE DET :D
    Savner deg…


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

