From yesterday…

28.07.09, kl. 15:27 | Publisert i Bilder, Gjøremål, HVERDAG, Leilighet, Lister, OUTFITS | 2 kommentarer

tripelOutfit fra i går:
→ Topp fra barneavdelingen på H&M ←
→ Bukse fra salg på Cubus ←
→ Nye sko(!!!) fra Converse ←
→ Hårbånd fra Accessories ←

I dag er jeg bare utrolig utslitt, tok en dagvakt på jobben, og måtte stå opp i 6 tiden, noe jeg slettes ikke er vant til om dagene. Kom meg såvidt gjennom dagen på jobb, og nå er jeg hjemme. Burde egentlig begynt på middagen for 15 minutter siden, men orker bare ikke enda, og nå kommer kjæresten hjem snart også.

Planer for dagen:
– Lage & spise middag
– Slappe av å se på tv eller noe sammen med kjæresten
– Rydde opp etter middagen
– Pakke videre på flyttelasset
– Begynne på nedvasking av leiligheten. (skap, skuffer osv)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Litt sånn oldschool outfit det der=) kult;)
    Må bare spørre deg om du kommer deg inn på nettsiden til bloggurat? Jeg kommer nemlig ikke inn på siden nå… Har vært slik i nesten 1 uke nå …

  2. Har seg slik at det ikke er skole jeg søker for nå, men høyere utdanning serru =S Men fikk borteboerstipend når jeg gikk på skole. fikk totalt med stipend, reisestipen og bortebostipend 2800 kr utbetalt hver mnd =P Men trenger ikke bo stipend lenger, men studielånet mitt ;)

    Har prøvd å klikke på telleren til bloggurat, men kommer bare hvit side uansett hva jeg gjør XD

    Vet ikke helt hvordan vi har vært i kontakt i nord, men tror vi har en god del felles venner derfra serru;p

    Hvor er det du jobber hen?


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

