Flytting tar på!

29.07.09, kl. 22:08 | Publisert i Bilder, Leilighet | 2 kommentarer

Jeg er så utrolig sliten og lei, av å pakke og vaske nå!
Flytting tar virkelig på, og vi har ikke engang fått en eneste ting ut av den gamle leiligheten vår enda.
Er vel egentlig ferdig med det værste nå da, pakking av småting, glass, kopper og kar, klær og annet. Har vaska ut av skap og skuffer – hærregud så skittent det egentlig har vært her.. I morgen er det bare de store tinga, som trenger verkttøy igjen, og det får Terje & broren ta.

Nå er jeg sulten, vil ha kvelds.
Men jeg har pakket ned alt bestikk- i den nederste eksen. TYPISK!

sandrax2

Gammelt bilde, ny redigert.
(Sep 2008)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. E det en topp eller kjole?
    an var uansett utrolig fin, eg tror eg ble litt forelsket

  2. Lykke til mrd flyttingen :)
    Var du fornøyd med hvordan leiligheten var ? :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

