Ny leilighet, here we come!

30.07.09, kl. 12:39 | Publisert i Bilder, Blogg, Leilighet | 2 kommentarer

Så utrolig mye mer koselig når folk kommenterer! Keep up the good work.

I dag flytter vi, gleder meg veldig til å begynne å dilldalle i den nye leiligheten. Den er så fiiiin.
Hadde tenkt å ta før og etterbilder, men blir ikke noe av før bildene, siden broren til Terje skal hjelpe oss med flyttelasset, og egentlig har det ganske travelt(?) så han bare slipper av tinga – er ikke noe vits å ta rot/flyttelass bilder heller.
Tror jeg etterhvert skal pressentere leiligheten vår for dere på samme måte som KAYSO gjør med deres nye leilighet; rom for rom i egne poster, hva synes dere om det? (Ja, Kayso inspirerer meg!)

Vet ikke hvor mye blogging det blir i dag/morgen, for vet ikke helt når vi får passordet til interentten.
Men kommer sterkere tilbake etterhvert ;)

okt2berNok ett gammelt bilde med ny redigering.
(Fra september 2008)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så koselig ^^ Gleder meg til å se !
    Kayso inspirerer meg også :D
    God Flytting da Sandra ^^

    sv: 300 var da veeldig mange :/
    Vi hadde ikke brukt kredittkorter om vi ikke fikset med en betalingsmåte selvfølgelig :)
    Eneste som skjer er at jeg ikke kan kjøpe noe tull de neste 2 mnd, men det klarer jeg :D Og da er det tilbakebetalt ^^ Skal ikke havne i noen luksusfelle opplegg, synes synn i de som havner der egentlig.
    Men vi har satt en avtale mellom oss på hvordan vi skal betale det tilbake, og så lenge jeg ikke får noen uventede regninger skal jeg nok nesten klare å betale det som står der fra før av ned på noen få mnd :D bare at jobbsøking er det som må skje etter august -.-

    Takk for det :D
    Jeg skal ikke bruke all tiden min til å blogge nei, men finnes det noe dødtid som akkurat nå så koser jeg meg litt på nettet og skriver laaaange kommentarer til deg ;D

  2. Alltid gøy med ny leilighet^^ I hvert fall synes eg det :P Gleder meg sånn til å flytte selv!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

