Nytt hjem er fint!

30.07.09, kl. 22:12 | Publisert i Bilder, KJÆRESTEN, Leilighet, Nytt | 5 kommentarer

Bilde070Første bildet av leiligheten vår!
(Bildet er tatt fra sofan i stua og ut mot gangen til badet og soverommet, kjæresten står å solterer hettejakkene sine ut romdøren på bildet.)

Er ikke dere heldige kanskje, som får en liten sniktitt?
Som dere sikkert også ser, så er det enda veldig rotete her, ettersom vi ikke er ferdig å pakke ut enda.
Også veldig tomt på veggene > men sånn er flytting!

Har funnet ut 05 ting om leiligheten vår i dag:

  1. Det er ekstremt lavt under taket, så fikk ikke inn de to cd/dvd hyllene vi har, som vi tidligere i år kjøpte på Ikea. Utrolig trist, for nå må vi kjøpe nye, og til vi kan gjøre det må alt av Cder og dvder ligge rundt her i esker å irritere vettet av meg. (Jeg hater unødvendig rot!)
  2. Utrolig dårlig med lagringsplass, og siden leiligheten er såpass liten, og såpass full som den allerede er, kan vi ikke bare kjøpe en ny komobe/skap/hylle for å oppbevare ting i heller. Er feks ingen plass å henge opp klær på, så det er krise for kjolene mine – til det kommer da!
  3. Dusjen lever mer eller mindre sitt eget liv. Polakkene som instalerte dusjen satt varmtvann og kaldtvannsgreia på motsatt, så varmtvannet kommer når du skal sette på kaldt vann, og motsatt. I tillegg er vannet i dusjen endten glohett, eller iskaldt. Håper det stabiliserer seg.
  4. Det er internett her – HURRA! Og Tvkanalene kommer i morgen!
  5. Henger ett bilde på veggen i stua, som ikke henger på midten, det kommer antageligvis til å irritere rompa av meg.

Etter vi har vasket ut av den gamle leiligheten, og levert fra oss nøklene i morgen skal vi på leilighetssopping til den nye leiligheten, på kjærestens bekostning. Jeg gleder meg!

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. «Henger ett bilde på veggen i stua, som ikke henger på midten, det kommer antageligvis til å irritere rompa av meg.» Haha, det e sånne ting eg og alltid legger merke til og irriterer meg grønn over. Du får gå i handymodus og fikse det ;)

  2. Heldige vi er ja :D
    Så bare fint ut det der jo !
    Leilighetshopping, skulle ønske jeg også kunne det, men da hadde jeg villet fornye alt, og det hadde blitt veldig dyrt. men skal iallefall fornye litt når jeg kommer hjem fra ferie, med det jeg skal kjøpe her ^^
    Får håpe du får hengeplasser til kjolene dine snart da :D

    Haha. polakker, jeg må flire.
    Men bare fordi det bor slike folk i bygningen vi bor i da.. og de er teite xD

    Gleder meg til å se din presentasjon av nyhjemmet :D

  3. så gøy med ny leilighet!!! :) vi har også veldig liten lagringsplass i vår, og det er til tross for at den er nesten 100kvadrat! vi bruker badstuen til bod da haha :P

  4. Sorrrryy, e nok tidenes dårliaste tell å kommentere,men du e flink =D Så koselig at dåkker har fått dåkker leilighet,selvom kanskje den e litt liten. Den så nu hvertfall koselig ut fra det lille bilde :))Kos dæ med shoppinga!

  5. feeeeeeeeeett :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

