Gammel bukse.

01.08.09, kl. 21:28 | Publisert i Bilder, Helg, Klær, Personlig, meg, Skole/Jobb | Legg igjen en kommentar

2006Dette er gammelt! Fra vinter 2006 eller noe.
Passer enda den buksen da, og det er favorittbuksen min, nå som jeg måtte kaste den andre favoritten, pga.. den rakna litt på upassende plasser. Dessuten var den PAIN å ha på, nå som jeg tydeligvis har lakt på meg..

I dag har jeg vært på jobb. Slitsomt, i morgen tidlig må jeg til jobben, for å så jobbe i 6 timer. OMG!
Nå jeg jobber har jeg veldig lite innholdsrike dager, egentlig.
Gikk opp for meg i dag at det bare er 16 dager igjen til skolen begynner.
Jeg gruer meg så sykt – ny skole, ny klasse, nye lærere, nye fag. Shit.

Q1: Skal du gå på skole til høsten, (hva)?
Q2: Vet du om noen som skal begynne på Jåtta vgs?

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

