Søndagsmas.

02.08.09, kl. 06:24 | Publisert i Gjøremål, Helg, Klær, Lister, Personlig, meg | 1 kommentar

Nå skal jeg snart på jobb. Skal gjøre to ting jeg vansligvis aldri gjør til vanlig.

1. til jobben, for å så være på jobb i hele 6 timer. (Ja, jeg skal ta bussen hjem igjen, og komme av på rett stopp denne gangen!)
2. Drar på jobb uten sminke. Jeg er den som vanligvis aldri går ut av huset uten litt sminke på..

Etter jobb skal vi en tur til foreldrene til min kjære :)

Hva skal du bruke denne søndagen på?

Btw: Jeg hater «høstværet» vi har vært så heldige å få… Bleh! Kom med sommeren til meg takk!
Jeg vil kunne gå i shorts, å ligge på stranden i bikini, bade hele dagen, å bli mere brun :D

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. jeg skal bruke denne søndagen til og pakke og ut og spise med noen venner :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

