Vaskemaskiner er ikke lett!

02.08.09, kl. 20:08 | Publisert i Bilder, Blogg, Familie, FILM/SERIER, Gjøremål, Helg, Personlig, meg | 2 kommentarer

Jeg er sliten, utrolig sliten, og trøtt. Men jeg kan ikke sove enda. Venter på at husverten skal komme ned å lære meg med vaskemaskinen (smålig flaut, men den ser utrolig kompisert ut i forhold til de litt nyere, som jeg er vant med)
Skal faktisk være flink å ta oppvasken etter Las Vegas er ferdig, hvis jeg orker.

Egentlig har jeg ikke noe å blogge om. Tror dette har vært en utrolig dårlig blogghelg.
Men jeg kommer sterkere tilbake!

hjerteDadda savner sjarmtrollet sitt!
(Bildet er fra sommeren 08)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv; nei. det var ikke noe som varte lenge det.. tror det var 2 mnd eller noe xD
    Er sammen med han jeg var så deprimert over, han som såret meg før jeg kom på besøk til deg i harstad den gangen jeg egenltig skulle være hos skummle aleksander ;P
    Like etter det flytett jeg jo til trondheim, men så ble jeg og thomas sammen når jeg var på høstferie hjemme.
    Vi har jo snart vært sammen i 2 år, og det er noe over 2 år siden vi møttes :D
    Så da vet du det ^^ :D

  2. btw. jeg husker den gangen jeg møtte deg skikkelig godt :D
    Det var liksom merkelig, for jeg husker jeg syntes at du var skummel av noe slag, og stille.
    men når jeg ble kjent med deg var du jo en helt annen person. En person jeg liker :D
    ooog, hvor jeg savner at vi er høye på ufoer da :(


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

