New Shit.

03.08.09, kl. 17:19 | Publisert i Bilder, Nord-Norge, Nytt | Legg igjen en kommentar

Åeh, jeg kjenner jeg blir dypt irritert her nå.. Hadde virkelig tenkt å ta outfit bilder til dere i dag, men oppdaga når jeg tok bilder av de nye tinga min (som jeg lovde dere for lenge siden) at det ikke var mer batteri igjen på kameraet. Og nå finner jeg ikke laderen heller… Har lett gjennom alle skuffer og skap, og alle esker og poser som enda slenger rundt her. Men jeg finner den bare ikke. Tipper den ligger igjen i nord, for jeg kan ikke huske å ha pakka den ned i flyttelasset heller, og det er ett dårlig tegn! Prøvde å få tak i pappa og, men han svarer jo aldri. Irriterende nok..

Fikk tatt bilder av de nye tinga mine da. Hvertfall det jeg kom på at var nytt:

newshitVeske fra ett telt utenfor butikken i Abisko (Sverige), 180kr
Sko fra Converse (fikk de i gave av Stefaren min, uten at jeg viste om det!!)
Hårbånd fra Accessories, 59kr
Øredobber fra Accessories, kr 19,50
Gule epleøredobber fra Accessories, kr 16,50 (Finner de ikke i flytterotet)
Peacetegn øredobber i sølv fra Topp (bladte vet du) (Fikk ikke plass på bildet)

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

