Outfit alikevell!

03.08.09, kl. 18:02 | Publisert i Bilder, Internett, Linker, Klær, OUTFITS | 4 kommentarer

x4

Crappy mobilbilder, men bedre enn ingen bilder?

Singlett fra Bik Bok
Shorts «homemade»
Skatesokkene er kjærestens.

Jeg har skikkelig lyst på egne skatesokker, med jentefarger, som passer meg.
Skal spørre om han kan bestille meg noen fine fra hottopic
Er ikke helt sikker på om jeg skal ha hettejakke eller skjorte når jeg går ut.
Vet liksom ikke hvor mange ganger det er ute..
Hva synes du om outfiten?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. kult med slike sokker! minner om avril lavigne for lenge siden :p

    stilig shorts også! :-D

  2. Ååh. jeg likte denne outfiten kjempe mye !
    Sånn shorts har jeg også lyst på, kansje du kan lage til meg på bestilling eller noe xD
    Dønn sexy sandra !

  3. sv:sv: Åååh. kansje jeg skal bare se om jeg finner en sådan salg bukse eller noe, siden jeg har kastet mine gamle :/
    Men på bildet ser det ut som at det er laget kant nederst, er det det ? eller ser jeg bare feil og at buksen var sånn kansje ? :)
    Iallefall, jeg har ikke tenkt på det før, så jeg må se om jeg ikke får testet det ut :D
    Takker ^^<3

  4. Svarer deg bare på msn istede, mye lettere ;)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

