Dirty Secrets..

04.08.09, kl. 13:04 | Publisert i Lister, Personlig, meg | 3 kommentarer

Tenkte jeg (som mange andre har gjort før meg) skulle avsløer en del dirty secrets som handler om meg, fortiden min, og livet mitt generelt.

» Trodde for noen år siden at jeg kanskje var bifil. Men kunne aldri hatt ett forhold eller sex med en av samme kjønn! Men liker «uskyldig» lek med enkelte jenter på fylla..

» Var skikkelig svartkledd, gothkid, tøff som bare søren, og elsket skrekkfilmer, blod, vampyrer, nagler osv. Så skjedde noe mystisk, og nå er jeg pingle som bare søren. Hater skrekkfilmer og får mareritt av dem.

» Mistet to av mine nærmeste når jeg var 13-14 år. Så den ene dø, og den andre prøvd opplivet, uten at det virka..

» Har for noen år siden slitt med angst, deprisjoner, selvskading og selvmordstanker. Gikk fast til psykolog, men det som virkelig hjalp var å flytte vekk, komme i ett nytt miljø med nye mennesker, som ikke viste mer om meg enn akkurat det jeg fortalte dem. Er helt frisk nå!

» Har egentlig kommunegrått helt stritt hår, men all farging og retting har ødelakt det helt, og nå har jeg usymetriske tullebølger.

» Jeg er mot all form for stoff (narkotika, hasj, osv.) Har en del venner/bekjente, som en gang i tiden sto meg veldig mye nærmere enn nå, som holdt på med litt av hvert, og sikkert holder på med slikt enda.  Klarte ikke gi dem ultimatet, meg eller dopet, fordi jeg var redd for at de skulle velge meg bort. Har selv prøvd å røyke hasj en gang, på fylla. Det er noe jeg aldri kommer til å gjøre igjen!!

» For noen år siden hadde jeg en såkalt drøm, om å bli modell. Men nå er den lakt til side, av hovedsaklig en grunn.

» Elsker å sprade rundt  i undertøy når jeg er hjemme med kjæresten. Er ikke noe som er mer befriende enn det.

» Sliter enda litt med rester av sosial angst. Hater store mengder med ukjente, eller bekjente på en og samme tid. Trekker meg tilbake å snakker ikke med mindre noen spørr om noe. Jobber med saken.

» Jeg hater rot! Er kanskje en ryddefreak, men får smålig klaustrofobiske opplevelser om det er for mye rot rundt meg, så får jeg tvangstanker om å rydde når jeg kjeder meg.

» Converse sko freak. Har faktisk ikke hatthverdagssko av annet merke siden 2006. Og før jeg fikk tak i mine første converse brukte jeg bare sko som ligna på converse i ca 1 år eller noe. Kjøpte ett par Reeboks sommeren 2008, men de er minimalt brukt.

» Er egentlig ganske selvstendig, men er utrolig dårlig med penger. Sløser det vekk på ting jeg ikke trenger, og i slutten av måneden sitter jeg igjen blakk. Mamma ender alltid med å sette inn penger til meg, minimum 500kr hver måned. Jeg har hvertfall en utrolig snill mamma ♥

» Er absolutt en familieperson. Ønsker en stor familie, med 3 barn eller mer. Vil først ha en gutt, så en jente. Eller tvillinger! Har utrolig lyst på en liten en, og føler meg vel egentlig klar for å starte en familie. Men bare ro ned, skjer ikke på noen år, pga kjæreste som ikke ønsker unger enda, og frdi jeg vil ha en utdannelse først!

Picture0013

Håper ikke jeg har skremt dere vekk her nå..! Og håper dere lærte noe nytt om meg. Kanskje dere lettere skjønner litt av vinklingen min eller så, etter dette innlegget. You never know. Ingenting av det over er ting jeg er flau over hvertfall :)
Hvis du skulle lure på noe ang noen av tinga nevnt over er det bare å spørre, endten som kommentar, eller i en mail!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så flott og kult gjort at du deler dette med leserne dine :) Det er det ikke alle som hadde turt! Creds til deg. Flott innlegg=)

  2. Enig med Nadia, ikke alle som hadde turt og gjort slikt som deg.
    Mye av det der jeg ikke viste faktisk :o Og vi bodde bare 10 min unna hverandre i mange år :p Haha, ja sånt kan da skje:)

  3. hyggelig å få bli bedre kjent med deg. :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

