Sol igjen!

04.08.09, kl. 11:38 | Publisert i Familie, HVERDAG, Leilighet, oppskrifter/mat, Personlig, meg | 1 kommentar

Sol og varmt ute. Smoothie til frokost. Fikk endelig vaskemaskinen til å funke (var bare vannet som ikke hadde vært på hele veien.. Pinelig.) Og jeg er glad og fornøyd. Biletten til lillebroren min skal bestilles i dag, og vi skal på leilighetsshopping. Hurra!

Egentlig vil jeg sitte ute i solen å bli bruuun, men har dessverre ikke noe å sitte på. Og fordi jeg oppdaga masse biller og greier når jeg fiksa lappe til postkassen skjer det ikke at jeg legger meg på gresset heller! Sommervær bli hos meg ♥

Hva skal dere i dag?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så fint med godt vær :D
    Ooh. leilighetshopping liker jeg (A) gleder meg til å se hvordan dere har fått det ^^

    sv: da skal du finne deg ett dyr da :D De er så koselige, og det er fint selvskap også :D
    synes katter er de mest selvstendige dyrene, så blir liksom ikke så kjempe mye arbeid med de :D
    Jeg liker hunder ! og skal ha hund den dagen vi flytter en plass der det er lov å ha det :D
    Er egentlig ikke lov å ha dyr hos oss heller, men siden det var noen som hadde det før uten lov kunne huseier ikke gjøre noen forskjell :D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

